Hej hej bloggen ;D

Längesedan nu! jag har varit upptagen ska försöka bättra mig :) Men denna dagen har jag och EmmaZ åkt in till gbg, skulle igentligen kolla på modevisning i bikbok men det blev inte av men det blev lite affärer istället! Var bland annat innte på topshop för att testa linne, det passa bra! Ska beställa det istället för att köpa i affären bara för att det kostar 150 :- istället för 270 :- + frakt också som kommer delas på 4 så kanske 165? här har ni det -


Ganska enkelt igentligen, och kanske lite tråkigt? men det ser jävligt gosigt ut tycker jag :D tillsammans med Juicy couture tracksuite! Om de bara hade passat ihop!

Imorgon är det onsdag! kommer inte ihåg om jag har några planer men det får vi reda på :)

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0